Diagnoza potrzeb uczniów

Działania uczniów i uczennic: "1. Przeprowadzamy diagnozę potrzeb i zainteresowań młodzieży w naszej szkole, obejmującą wszystkich uczniów i uczennice, z wykorzystaniem metody innej niż ankieta. Wnioski przekładamy na konkretne działania, które umieszczamy w planie pracy."

Dodano: 22.03.2021

0

1

Galeria zdjęć

Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:

Realizacja wyzwania przebiegła sprawnie. Uczniowie byli w pełni zaangażowani w przeprowadzenie diagnoz w klasach 4-7. Podczas spotkań wspólnie omawialiśmy najpilniejsze potrzeby uczniów szkoły.

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?

W realizację wyzwania byli zaangażowani wszyscy uczniowie biorący udział w projekcie.

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?

Najtrudniejszym aspektem była organizacja spotkań, w celu omówienia diagnoz wynikających z potrzeb uczniów szkoły.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?

Za sukces związany z realizacją wyzwania zdecydowanie uważamy umiejętność sprawnego przeprowadzenia diagnoz oraz bardzo dojrzałe podejście do tematu potrzeb uczniów.

Inne pliki związane z realizacją wyzwania

Podobało Ci się

Komentarze

Informacja zwrotna
23.03.2021 08:18

Dzień dobry,

dziękuję za raport. Wiedziałem o tym, że powstaje już podczas naszego spotkania 25.02. Byłe świadkiem Waszej pracy nad tworzeniem diagnozy. Materiały w załącznikach świadczą o tym, że solidnie i w sposób przemyślany przygotowaliście działanie i zebraliście sporo informacji. Trudno się nie zgodzić z Waszą oceną: "Za sukces związany z realizacją wyzwania zdecydowanie uważamy umiejętność sprawnego przeprowadzenia diagnoz oraz bardzo dojrzałe podejście do tematu potrzeb uczniów".
Akceptuję Waszą relację.

Konkretne efekty Waszego działania wydają mi się jednak niewspółmierne w stosunku do nakładu pracy, jaki niewątpliwie włożyliście w całą tę aktywność. W tekście z załącznika pojawiły się- rozproszone- wnioski i rekomendacje. W Waszym sprawozdaniu nie ma jednak informacji o tym, komu i w jaki sposób je przedstawiliście i co z tego ewentualnie wyniknie. Nie sądzicie, że warto byłoby zadbać, by takie pomysły jak miejsce dla uczniów, dłuższe przerwy, poprawa pracy biblioteki, późniejsze rozpoczynanie lekcji mocno wybrzmiały w Waszej społeczności szkolnej? Ich realizacja poprawiłaby warunki uczenia się i nauczania. Może nie uda się ich wszystkich wdrożyć w życie, i na pewno nie od razu, ale warto spróbować :-)

Z pozdrowieniami

Mentor Janusz