Diagnoza potrzeb uczniów
Działania uczniów i uczennic: "1. Przeprowadzamy diagnozę potrzeb i zainteresowań młodzieży w naszej szkole, obejmującą wszystkich uczniów i uczennice, z wykorzystaniem metody innej niż ankieta. Wnioski przekładamy na konkretne działania, które umieszczamy w planie pracy."
status:
zaakceptowana
ostatnia zmiana statusu:
2021-03-23 08:18
Galeria zdjęć
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:
Realizacja wyzwania przebiegła sprawnie. Uczniowie byli w pełni zaangażowani w przeprowadzenie diagnoz w klasach 4-7. Podczas spotkań wspólnie omawialiśmy najpilniejsze potrzeby uczniów szkoły.
Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?
W realizację wyzwania byli zaangażowani wszyscy uczniowie biorący udział w projekcie.
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?
Najtrudniejszym aspektem była organizacja spotkań, w celu omówienia diagnoz wynikających z potrzeb uczniów szkoły.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?
Za sukces związany z realizacją wyzwania zdecydowanie uważamy umiejętność sprawnego przeprowadzenia diagnoz oraz bardzo dojrzałe podejście do tematu potrzeb uczniów.
Janusz Żmijski
Mentor
Informacja zwrotna
23.03.2021 08:18
0
dziękuję za raport. Wiedziałem o tym, że powstaje już podczas naszego spotkania 25.02. Byłe świadkiem Waszej pracy nad tworzeniem diagnozy. Materiały w załącznikach świadczą o tym, że solidnie i w sposób przemyślany przygotowaliście działanie i zebraliście sporo informacji. Trudno się nie zgodzić z Waszą oceną: "Za sukces związany z realizacją wyzwania zdecydowanie uważamy umiejętność sprawnego przeprowadzenia diagnoz oraz bardzo dojrzałe podejście do tematu potrzeb uczniów".
Akceptuję Waszą relację.
Konkretne efekty Waszego działania wydają mi się jednak niewspółmierne w stosunku do nakładu pracy, jaki niewątpliwie włożyliście w całą tę aktywność. W tekście z załącznika pojawiły się- rozproszone- wnioski i rekomendacje. W Waszym sprawozdaniu nie ma jednak informacji o tym, komu i w jaki sposób je przedstawiliście i co z tego ewentualnie wyniknie. Nie sądzicie, że warto byłoby zadbać, by takie pomysły jak miejsce dla uczniów, dłuższe przerwy, poprawa pracy biblioteki, późniejsze rozpoczynanie lekcji mocno wybrzmiały w Waszej społeczności szkolnej? Ich realizacja poprawiłaby warunki uczenia się i nauczania. Może nie uda się ich wszystkich wdrożyć w życie, i na pewno nie od razu, ale warto spróbować :-)
Z pozdrowieniami
Mentor Janusz