Zdalna edukacja -potrzeby i pomysły uczniów
Działania uczniów i uczennic: "1. Przeprowadzamy diagnozę potrzeb i zainteresowań młodzieży w naszej szkole, obejmującą wszystkich uczniów i uczennice, z wykorzystaniem metody innej niż ankieta. Wnioski przekładamy na konkretne działania, które umieszczamy w planie pracy."
status:
zaakceptowana
ostatnia zmiana statusu:
2021-06-14 08:56
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:
W ramach tego działania przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą edukacji zdalnej oraz potrzeb i pomysłów uczniów. Edukacja zdalna i czas pandemii trochę nas ograniczył, więc nie mogliśmy wybrać innej metody niż ankieta, do której link został wysłany do uczniów poprzez dziennik elektroniczny.
Skorzystaliśmy z ankiety, która była zaproponowana przez CEO, modyfikując niektóre pytania.
Treść ich omówiliśmy podczas spotkania SU na platformie teams.
Po zestawieniu wyników i ich podsumowaniu, na które pozwala na to program FORMS, w którym wykonano ankietę wyniki chcemy przedstawić nauczycielom i dyrekcji szkoły.
Odpowiedzi uczniów dotyczące materiałów, jakie mogą znaleźć na szkolnym fanpagu oraz propozycje szkolnych konkursów zaczęliśmy wdrażać w szkolne życie.
Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?
W działania zaangażowani byli przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego i nasz opiekun, który poprzez e-dziennik przesłał ankietę do wszystkich uczniów.
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?
Najtrudniejsze chyba było uzyskanie jak najwięcej odpowiedzi zwrotnych, bo zdajemy sobie sprawę, że większość uczniów już jest zmęczona tą sytuacją. Nie chce im się juz wypełniać ankiet i innych formularzy.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?
Na ankietę odpowiedziało 116 osób to niewielka część naszej społeczności, ale jednak uczniowie odpowiadali zarówno na pytania zamknięte jak i otwarte co pozwoliło uzyskać szerszy obraz tego jakie mają np. pomysły, co chcieliby żeby działo się w szkole.