Forum regularnych spotkań
Podejmowanie decyzji: "3. Tworzymy forum do regularnych spotkań przedstawicieli uczniów, rodziców i nauczycieli (w formie nieformalnej lub jako rada szkoły), żeby wspólnie dyskutować o bieżących sprawach szkoły)."
status:
zaakceptowana
ostatnia zmiana statusu:
2021-06-08 18:52
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:
Spotkaliśmy się z naszą trenerką, podzieliliśmy się zadaniami. Następnie napisaliśmy do rady rodziców, dyrekcji, poszczególnych nauczycieli oraz na forum SU, w celu wyłonienia przedstawicieli poszczególnych grup.
We wtorek 8.06 o godzinie 10 spotkaliśmy się w gabinecie pani dyrektor. Tam ustaliliśmy, że spotkania będą odbywały się regularnie co miesiąc lub dwa. W przyszłym roku pierwsze spotkanie będzie miało miejsce we wrześniu po wyborach na przewodniczącego samorządu. Głównie rozmawialiśmy o tym, jak widzimy takie spotkania, o czym chcemy dyskutować. Pojawiło się kilka pomysłów, między innymi np. stres generowany przez szkołę oraz system oceniania. Pogadaliśmy również o bieżących wydarzeniach takich jak: szkolenie dla młodszych z debat oksfordzkich i Pride Week. Wszyscy zgadzają się, że rada złożona z nauczycieli, dyrekcji, uczniów i rodziców wspomoże funkcjonowanie szkoły i komfort każdej osoby. Wierzymy, że po naszym odejściu spotkania będą kontynuowane
Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?
Rada rodziców, uczniowie, nauczyciele, dyrekcja.
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?
Większość naszej grupy nie jest już chętna do działania, zdążyła się wypalić. Dlatego wyzwanie musi wykonywać trójka osób.
Wyłonienie przedstawicieli z grona uczniów również było trudne, bo nie było chętnych.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?
Samo wyzwanie jest dla nas sukcesem. To naprawdę wielki krok dla naszej szkoły i dla nas oraz okazja do nawiązania większej współpracy. Wcześniej zdanie uczniów było mocno pomijane, jednak teraz może się to zmienić. Również cieszy nas tak pozytywny odbiór ze strony dyrekcji.