Konkurs na Logo SU

Podejmowanie decyzji: "1. Ważną dla społeczności szkolnej decyzję podejmujemy w procesie współdecydowania, zgodnie z kryteriami dobrego wspólnego podejmowania decyzji (opisane w Przewodniku).."

Dodano: 10.05.2021

0

0

Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:

Inspiracja:

Pod koniec kwietnia Samorząd Uczniowski z pomocą pana Jakuba Szeszuły (wicedyrektora), Bogusława Kwiatkowskiego (pedagoga) i dwóch opiekunów SU rozpoczął prace nad aktualizacją regulaminu.


Pomysł:

W trakcie prac nad regulaminem pojawił się pomysł na szkolny konkurs na Logo SU, które zostanie umieszczone na 1 stronie regulaminu i wszystkich innych dokumentach Samorządu Uczniowskiego (jak np. dyplomy). Światowy Dzień Grafika był idealną okazją do ogłoszenia tego konkursu.


Realizacja

  • Uczniowie mogli wysyłać swoje prace na samorządowy gmail do 27.04,
  • Następnie w dniach 30.04.-07.05. została przeprowadzona ankieta, w której zamieszczone zostały wszystkie nadesłane prace. Uczniowie sami dokonali wyboru swojego loga. Ponad 200 osób oddało swoje głosy! Link do ankiety: https://forms.gle/sb1uqRUF7ieYhLkS8
  • 10.05.2021r. zostały ogłoszone wyniki a zwycięzca otrzymał bon do empiku o wartości 50zł oraz dyplom.


Podsumowanie

Wspólnie, w trakcie nauczania zdalnego udało nam się zrealizować ciekawe przedsięwzięciem, w którym każdy uczeń miał prawo głosu. W załączniku można znaleźć zwycięskie logo.

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?

Drugi opiekun Samorządu Uczniowskiego (p. Klaudia Sobocińska).

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?

Wyzwanie udało się zrealizować bez większych problemów.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?

Uważamy, że sukcesem było zaangażowanie dużej grupy uczniów naszej szkoły w proces decyzji.

Galeria zdjęć

Inne pliki związane z realizacją wyzwania
Linki związane z realizacją wyzwania:
https://sp2plewiska.edupage.org/a/samorzad-uczniowski

Podobało Ci się

Komentarze