"Czym się interesujesz, jak możemy Ci pomóc?"
Działania uczniów i uczennic: "1. Przeprowadzamy diagnozę potrzeb i zainteresowań młodzieży w naszej szkole, obejmującą wszystkich uczniów i uczennice, z wykorzystaniem metody innej niż ankieta. Wnioski przekładamy na konkretne działania, które umieszczamy w planie pracy."
status:
zaakceptowana
ostatnia zmiana statusu:
2021-04-09 13:12
Galeria zdjęć
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:
Wybraliśmy ten obszar do realizacji, gdyż w trakcie dyskusji doszliśmy do wniosku, że tak naprawdę to SU na początku narzuca działania podejmowane przez społeczność. Fakt, na zabraniach pojawiają się przedstawiciele trójek klasowych, ale głos decydujący zawsze mają wybrane osoby i opiekun. Uznaliśmy, że na kolejny rok szkolny, który z pewnością będzie trudny, gdyż będziemy musieli zmierzyć się z powrotem w szkolne mury, chcemy przygotować wydarzenia i akcje, które będą atrakcyjne i ważne dla większości naszej społeczności. Ze względu na edukację zdalną udostępniliśmy wszystkim wychowawcom instrukcję oraz link do tablicy, na którą uczniowie wirtualnie naklejali karteczki z ich zainteresowaniami i tym czego od nas potrzebują. Zebrane informacje pomogą nam w ułożeniu harmonogramu, który przedstawimy pod koniec roku szkolnego, tak aby po wyborach zabrać się od razu do pracy. To pomoże nam zaoszczędzić czas i lepiej się przygotować.
Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?
spoza zespołu zaangażowani byli wychowawcy poszczególnych klas, których zadaniem było zainicjowanie rozmowy na temat działalności SU oraz zainteresowań uczniów.
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?
Znalezienie rozwiązania jak przeprowadzić inaczej diagnozę, niż przy pomocy zwykłej ankiety.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?
-Zebranie jasnych komunikatów i potrzeb uczniów,
-projektowanie grafiki zachęcającej do brania udziału w akcjach SU
-integracja zespołów klasowych