Profil szkoły na Instagramie

Komunikacja i media: "1. Tworzymy nowy uczniowski środek przekazu informacji w naszej szkole."

Dodano: 22.03.2021

0

1

Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:

Podczas realizacji zadania, środkiem komunikacji wybranym przez uczniów była aplikacja Instagram, ponieważ jest to jedna z najpopularniejszych aplikacji z rodzaju Social Media.

Aplikacja ta umożliwia wstawianie zdjęć i opisów wydarzeń z życia szkoły. Dzięki niej uczniowie i uczennice na bieżąco mogą dowiadywać się o różnych szkolnych wydarzeniach.

Instagram jest aplikacją o prostym mechanizmie, ponieważ wystarczy posiadać aplikację na telefonie, a następnie zaobserwować profil strony. Komunikaty są nadawane w formie postów ze zdjęciem i krótkim opisem, natomiast uczniowie i uczennice informowani są o nowoutworzonym profilu strony głównie poprzez pocztę pantoflową.

Realizacja przebiegła szybko. Został stworzony profil strony wraz z reprezentatywnym zdjęciem, co z pewnością ułatwi wielu uczniom odnalezienie profilu szkoły.


Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?

W realizację zadania został zaangażowany cały szkolny samorząd oraz osoby koordynujące projektem.

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?

W trakcie realizacji zadania, według uczestników projektu najtrudniej było wybrać jeden pomysł, ponieważ każda z osób miała odrębną wizję prowadzenia profilu. Dzięki wielu dyskusjom, a także kompromisom udało się zastosować jeden, najlepszy pomysł.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?

Za sukces związany z realizacją zadania uważamy z pewnością poprawę kontaktu szkoły z uczniami, a także zaistnienie szkoły na kolejnym portalu społecznościowym, co pozwoli na zareklamowanie placówki w ewentualnym procesie rekrutacji.

Galeria zdjęć


Podobało Ci się

Komentarze

Informacja zwrotna
02.05.2021 09:38

Dzień dobry,

dziękuję za uzupełnienie relacji. Wynika z niej, że udało Wam się zrealizować zadanie, które będzie miało konstruktywny wpływ na jakość komunikacji między różnymi grupami społecznościowymi w Waszej szkole i skłoni uczniów i uczennice do większej aktywności w tym zakresie.

Co więcej, słusznie uważacie, że korzystnie wpłynie na jej obraz na zewnątrz: "zaistnienie szkoły na kolejnym portalu społecznościowym [...] pozwoli na zareklamowanie placówki w ewentualnym procesie rekrutacji". Mam nadzieję, że te dwa założenia powtwerdzą się, gdyż- jak słusznie zauważacie- Instagram to obecnie "jedna z najpopularniejszych aplikacji z rodzaju Social Media".

Akceptuję Waszą relację i pozdrawiam

Mentor Janusz.