Profil szkoły na Instagramie
Komunikacja i media: "1. Tworzymy nowy uczniowski środek przekazu informacji w naszej szkole."
status:
zaakceptowana
ostatnia zmiana statusu:
2021-05-02 09:38
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:
Podczas realizacji zadania, środkiem komunikacji wybranym przez uczniów była aplikacja Instagram, ponieważ jest to jedna z najpopularniejszych aplikacji z rodzaju Social Media.
Aplikacja ta umożliwia wstawianie zdjęć i opisów wydarzeń z życia szkoły. Dzięki niej uczniowie i uczennice na bieżąco mogą dowiadywać się o różnych szkolnych wydarzeniach.
Instagram jest aplikacją o prostym mechanizmie, ponieważ wystarczy posiadać aplikację na telefonie, a następnie zaobserwować profil strony. Komunikaty są nadawane w formie postów ze zdjęciem i krótkim opisem, natomiast uczniowie i uczennice informowani są o nowoutworzonym profilu strony głównie poprzez pocztę pantoflową.
Realizacja przebiegła szybko. Został stworzony profil strony wraz z reprezentatywnym zdjęciem, co z pewnością ułatwi wielu uczniom odnalezienie profilu szkoły.
Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?
W realizację zadania został zaangażowany cały szkolny samorząd oraz osoby koordynujące projektem.
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?
W trakcie realizacji zadania, według uczestników projektu najtrudniej było wybrać jeden pomysł, ponieważ każda z osób miała odrębną wizję prowadzenia profilu. Dzięki wielu dyskusjom, a także kompromisom udało się zastosować jeden, najlepszy pomysł.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?
Za sukces związany z realizacją zadania uważamy z pewnością poprawę kontaktu szkoły z uczniami, a także zaistnienie szkoły na kolejnym portalu społecznościowym, co pozwoli na zareklamowanie placówki w ewentualnym procesie rekrutacji.
Janusz Żmijski
Mentor
Informacja zwrotna
02.05.2021 09:38
0
dziękuję za uzupełnienie relacji. Wynika z niej, że udało Wam się zrealizować zadanie, które będzie miało konstruktywny wpływ na jakość komunikacji między różnymi grupami społecznościowymi w Waszej szkole i skłoni uczniów i uczennice do większej aktywności w tym zakresie.
Co więcej, słusznie uważacie, że korzystnie wpłynie na jej obraz na zewnątrz: "zaistnienie szkoły na kolejnym portalu społecznościowym [...] pozwoli na zareklamowanie placówki w ewentualnym procesie rekrutacji". Mam nadzieję, że te dwa założenia powtwerdzą się, gdyż- jak słusznie zauważacie- Instagram to obecnie "jedna z najpopularniejszych aplikacji z rodzaju Social Media".
Akceptuję Waszą relację i pozdrawiam
Mentor Janusz.