Wprowadzamy stały sposób komunikacji uczennic i uczniów z dyrekcją.
Komunikacja i media: "4. Wprowadzamy stały sposób komunikacji uczennic i uczniów z dyrekcją."
status:
zaakceptowana
ostatnia zmiana statusu:
2021-06-10 09:25
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:
Przedstawiciele SU zauważyli, że w naszej szkole brakuje stałego kontaktu z dyrekcją. W tym celu stworzono zakładkę na classroomie gdzie dołączyli wszyscy przedstawiciele samorządów klasowych. W ten sposób jesteśmy w ciągłym kontakcie mimo obecnej sytuacji epidemiologicznej. Zaproponowaliśmy dyrekcji 3 stałe spotkania w ciągu roku szkolnego oraz dodatkowe spotkania według potrzeb SU lub dyrekcji. 22.03.2021 odbyło się pierwsze spotkanie online z dyrekcją. Na tym spotkaniu przedstawiciele SU zaprezentowali narzędzie do zdiagnozowania potrzeb uczniów oraz swoje pomysły na zmiany w naszej szkole: kącik dla uczniów, korepetycje uczniowskie.
Spotkania będą odbywać się online poprzez MEET w trakcie nauki zdalnej. W spotkaniach uczestniczyć będą: dyrekcja, przedstawiciele Samorządów Klasowych, opiekunowie SU.
Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?
W realizację zdania zaangażował się nasz szkolny Rzecznik Praw Ucznia-pani Małgorzata Gomółka, polonistka- Monika Okońska oraz przedstawiciele samorządów klasowych.
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?
Nie mieliśmy żadnych problemów z realizacją tego zadania.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?
Dyrekcja z dużym entuzjazmem potraktowała naszą propozycję i chętnie wysłucha opinii i sugestii, które pozwolą zmieniać naszą szkołę.