Nasze plany na ten rok szkolny.

Diagnoza i plan działania: "Plan działania"

Dodano: 28.01.2021

0

1

Które wyzwanie z obszaru "Wybory" wybraliście do realizacji?
2. Organizujemy debatę wyborczą pomiędzy kandydatami i kandydatkami w szkole.
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

W czasach pandemii podjęliśmy decyzję o nagraniu filmu prezentującego kandydatów do SU w którym uczniowie odpowiadają na pytania.

Które wyzwanie z obszaru "Komunikacja i media" wybraliście do realizacji?
1. Tworzymy nowy uczniowski środek przekazu informacji w naszej szkole.
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

- Założenie samorządowego google classroom i zaproszenie przewodniczących klas 4-8 (przekaz informacji).

- Skrzynka pomysłów – przy gazetce SU.

(październik 2020)


Które wyzwanie z obszaru "Działania uczniów i uczennic" wybraliście do realizacji?
1. Przeprowadzamy diagnozę potrzeb i zainteresowań młodzieży w naszej szkole. Obejmuje ona wszystkich uczniów i uczennice i jest z wykorzystaniem metody innej niż ankieta. Wnioski przekładamy na konkretne działania. Umieszczamy je w planie pracy.
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

- E-turniej dla graczy w szkole.

- Przeprowadzenie konsultacji na temat ulubionych gier uczniów w naszej szkole.

(styczeń/luty 2021)

Które wyzwanie z obszaru "Podejmowanie decyzji" wybraliście do realizacji?
1. Ważną dla społeczności szkolnej decyzję podejmujemy w procesie współdecydowania zgodnie z kryteriami dobrego wspólnego podejmowania decyzji (opisane w Przewodniku).
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

- Stworzenie listy/propozycji zakupu sprzętu od uczniów (ankieta on-line)

(marzec 2021)

Które wyzwanie z obszaru "Uczenie się i nauczanie" wybraliście do realizacji?
1. Badamy czy uczniowie i uczennice rozumieją za co i jak są oceniani na lekcjach. Wnioski przedstawiamy nauczycielom i opracowujemy konkretne propozycje do wprowadzenia w życie.
Co planujemy zrobić, jak to przeprowadzić oraz kiedy chcemy to zrealizować (miesiąc i rok)?

- Ankieta w formie tablicy z hasłami/pytaniami (uczniowie przyczepiają swoje odpowiedzi odnośnie następujących zagadnień: co ich motywuje do nauki, czy wiedzą jak są oceniani i za co).

- Korepetycje od uczniów dla uczniów (on-line). „Ucz się, Maria patrzy”.

(maj 2021)


Podobało Ci się

Komentarze

Informacja zwrotna
01.02.2021 10:19

Hej,

dużo działań, czasami dwa w jednym wyzwaniu. Trzymam kciuki za powodzenie :))
Są opisy, są daty!

Pozdrawiam
Mentorka Aga