Korepetycje online
Uczenie się i nauczanie: "4. Organizujemy wsparcie w nauce dla koleżanek i kolegów z naszej szkoły (koleżeńskie korepetycje) lub dla nauczycieli i nauczycielek w nauczaniu zdalnym (nauka obsługi nowego narzędzia internetowego)."
status:
zaakceptowana
ostatnia zmiana statusu:
2021-01-08 15:44
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania:
Zorganizowaliśmy korepetycje dla uczniów klas szóstych aby pomóc im z przedmiotami z którymi sobie nie radzą. Wysłaliśmy maile do uczniów którzy zgłosili się do akcji w szkole. Ustaliliśmy harmonogram.
Grafik zajęć wygląda następująco:
Poniedziałek 17:00-17:50 matematyka (Oliwia)
Wtorek 16:30-17:00 biologia (Dominika)
Środa 17:00-17:50 matematyka (Oliwia)
Czwartek 17:00-17:50 (Oliwia)
Niestety nie możemy udostępnić filmiku który wykonaliśmy podczas inauguracji.
Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?
Korepetytorzy:
Oliwia K.
Dominika D.
Nauczyciele kontrolujący akcje:
Marta Bogusz (opiekun zespołu)
Agnieszka Szatkiewicz
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?
Mieliśmy największy problem ze znalezieniem korepetytorów.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?
Wydaje nam się że taka forma nauki i pomocy była korzystna zarówno dla uczniów jak i korepetytorów.
Tomasz Piątek
Mentor
Informacja zwrotna
08.01.2021 15:44
0
dziękujemy za zamieszczenie pierwszej relacji.
Cieszę się, że mimo trudności udało Wam się zorganizować korepetycje.
Czy moglibyście napisać coś więcej o nich: jakich przedmiotów dotyczą, jakie jest zainteresowanie Waszą inicjatywą? Jakiego narzędzia komunikacji używacie? Czy osoby, które korzystają z Waszej udzielają też informacji na ile wiedza, którą zdobyli przydała im się w toku nauczania?
Przypominam też o potrzebie zamieszczenia diagnozy i planu działania na platformie.
Czekam zatem na odpowiedź i zamieszczenie wymaganych dokumentów.
Pozdrawiam serdecznie,
Tomasz Piątek