Diagnoza lokalna krok po kroku I metody diagnozy (Badanie potrzeb uczniów i uczennic)
Dodano: 10.12.2020
Kategoria: Dodatkowe materiały
Dlaczego należy zdobywać informacje o potrzebach i pomysłach uczniów w szkole?
- pytanie uczniów i uczennic o zdanie sprawia, że czują się częścią samorządu uczniowskiego i budują swoje poczucie wpływu!
- działania prowadzone przez SU są bardziej dostosowane do potrzeb uczniów, łatwiej ich zachęcić do aktywnego udziału
- często bazujemy na utartych schematach działania, które w rzeczywistości nie są ciekawe dla naszych kolegów i koleżanek, badanie potrzeb i pomysłów uczniów min. raz na rok pozwala temu zapobiec!
Pobierz materiał "Diagnoza krok po kroku" żeby zobaczyć jak przygotować i przeprowadzić badanie potrzeb i pomysłów uczniów w swojej szkole!
Pobierz materiał "Metody diagnozy", żeby zobaczyć, w jaki sposób można zbadać potrzeby i pomysły naszych kolegów i koleżanek!