Plan konferencji podsumowującej program "Szkoła Demokracji"

Podsumowanie programu "Szkoła Demokracji" (zakończenie) odbędzie się online na platformie Microsoft Teams. Każdy uczestnik będzie logował się dotychczasowym indywidualnym loginem i hasłem.  Dlatego prosimy o wcześniejsze zalogowanie się i sprawdzenie czy dane do logowania się działają. Grupa projektowa może logować się zarówno indywidualnie, jak i grupowo czy hybrydowo (czyli część osób z zespołu loguje się indywidualnie a część przed jednym komputerem). Jeśli podczas podsumowania będzie pracować osobno (każdy indywidualnie przed komputerem) miejcie swój wewnętrzny kanał komunikacji jako zespół, np. grupa na messengerze, co pozwoli Wam razem wykonywać ćwiczenia zdalnie.W razie problemów technicznych prosimy o kontakt pod adresem:  akademiademokracjipomoc@vizja.pl. Zalecamy zainstalowanie aplikacji MS Teams i logowanie się przez aplikację.

Szkoły mają do wyboru dwa terminy: 11 czerwca w godzinach 9:00-12:00 lub 16 czerwca w godzinach 15:00-18:00. Poniżej plan podsumowania (identycznego w obu terminach), czyli co się wydarzy po kolei.

1. POWITANIE I WPROWADZENIE

g. 9:00 - 9:30/15:00-15:30

Miejsce: live chat (zespół ogólny) 

Uczestniczą: wszyscy

- Przywitanie uczestników i uczestniczek programu oraz opiekunów i opiekunek zespołów projektowych. 

- Przedstawienie programu wydarzenia.

- Przemówienie rektora Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie - dr Konrada Janowskiego.

- Przemówienie prezesa Centrum Edukacji Obywatelskiej - dr Jędrzeja Witkowskiego.

- Podziękowania ze strony koordynatorek projektu z ramienia Organizatorów AEH (Agnieszka Drang) i CEO (Urszula Borkowska).

- Podsumowanie działań w programie "Szkoła Demokracji", prezentacja dobrych praktyk i zaproszenie do grup warsztatowych. 

2. WARSZTATY W GRUPACH DLA UCZNIÓW I UCZENNIC

g. 9:30 - 11:45/15:30-17:45

Miejsce: zespoły poszczególnych grup

Uczestniczą: uczniowie i uczennice w podziale na grupy - podział na grupy zostanie przesłany mailowo

- Warsztaty z trenerami dla uczestników i uczestniczek programu. 

3. SPOTKANIE DLA NAUCZYCIELI I NAUCZYCIELEK 

g. 9:30 - 11:45/15:30-17:45

Miejsce: zespół przeznaczony na spotkanie opiekunów/ek

Uczestniczą: nauczycielki/ek - opiekunowie/ki zespołów projektowych

- Równolegle do warsztatów odbędzie się spotkanie podsumowujące dla chętnych opiekunów i opiekunem zespołów (nauczycieli i nauczycielek).

4. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW

g. 11:00 - 12:00/17:45-18:00

Miejsce: live chat (zespół ogólny) 

Uczestniczą: wszyscy

- Podsumowanie pracy warsztatowej z trenerami.

- Podziękowania dla uczestników i uczestniczek za spotkanie i udział w wydarzeniu oraz programie.

Do zobaczenia!